Scrisoare catre L.R.H

Stiti de ce o respect eu pe Laura? !? Pentru ea este singura femeie, repet femeie, care si-a asumat. Sentimente. Emotii. Timp. Emotii. Timp.

Care a asteptat. Ca o adolescenta. Timp. Emotii. Timp. Ea. Care are totul. A asteptat. Cuminte.

Ce vreau sa zic? Nimic. Pentru ca nimeni nu stie ce e in sufletul ei. Nici eu. Nici tu.

Si din cauza asta o indragesc. Pentru ca EA este speciala. Si pentru ca in vreun fel sau altul a fost alaturi. Si pentru ca intr-o zi de ianuarie ne-am impartasit emotii. Si ne-am comportat ca niste adolescenti. Din cauza aia. Cuminti.

Imi este dor de tine. Atat.

Lasă un răspuns

