Refuza #9

Cliseul ala prin care ar trebui sa fim prieteni cu toata lumea…Fuck them all. Nu am inteles niciodata de unde rahatul asta de dragoste pentru toata lumea, pentru orice cauza…pentru ?!?

Defapt, cred ca asta e si problema, ne umplem sufletul de cantitate si nu de calitate. Pana la urma eu nu am nevoie de prea multe lucruri sa fiu fericit, linistit, poznas. Si nici nu am nevoie de multi oameni care sa ma inconjoare, pentru ca cer extrem de mult de la prieteni, ceva neconditionat, ceva ce foarte multi indivizi nu pot sa dea. Punkt!

Saptamana aceasta am subliniat de cateva ori faptul ca am…cati?! Doi, trei, patru (sase) oameni care imi sunt alaturi. Neconditionat. Cu bune si cu rele. Plm! Nu am nevoie de mai multi. Vorba aia, de „prieteni” de pahar nu am nevoie, in cursul vietii am invatat sa beau si singur, acasa or in oras, si ma simt bine cand fac asta.

Plus ca nici nu stiu cum sa-mi ascund sictirul pentru oamenii care nu imi plac. Si ma bucur de toate acestea.

Cheers!

Lasă un răspuns

