I wanna be well

Vreau ca vineri să mă duc la piață și să întreb „mai e nevoie de ceva acasă?”.
Vreau să mă trezesc sambata și să duc gunoiul.
Vreau ca la amiază să stau în spatele ei, să văd ce meșterește la bucătărie și să o aud cum bombăne de condiția femeilor in societatea de astazi.
Vreau ca duminică să mă trezesc mai devreme și să fac cafeaua or ceaiul.
Vreau ca luni să zic „să ai o zi frumoasă”.
Vreau sa o aud cum imi povesteste de pasiunile ei, cum colegul de la birou e un idiot si cum si-ar da demisia daca nu ne-ar presa ratele de la banca.
Vreau sa o vad cum ma cearta ca mi-am ars din nou camasa cu jar de tigare si ca fumez prea mult.
Vreau sa o gasesc acasa cu toane pentru ca e perioada aia din luna.
Vreau sa o aud ” muncesti prea mult si idioti aia de la Bucuresti nu isi dau seama ca avem o viata”. A noastra.
I wanna be well!

Lasă un răspuns

