Sighisoara

Acum sau atunci. Sunt orase care le-am vizitat acum 14-16 ani si care mi-au ramas pe retina ca fiind in vreun fel anume. De exemplu Sighisoara. In care mergeam in perioada festivalului „medieval”, perioada in care punkistii, rockerii sau hipiotii (hipsterii de astazi) nu aveau la indemana festivalurile muzicale de astazi.

Ne pierdeam prin multime, lihniti de foame si cu multa concentratie de alcool in sange. Ne pierdeam prin multime si eram foarte fericiti ca eram liberi. Nu era un surogat. Era foarte simplu.

Iar saptamana aceasta am parcat masina undeva prin apropierea cetatii si am parcurs timp de cateva ore strazile medievale. Am redescoperit terasa „Timisoreana” care nu mai e, turnul, gangul care mirosea a pisat (acum nu), pajistea pe care stateam tolaniti. Vremuri. Nu ca atunci era mai bine iar acum mai rau. Doar ca eram mai tanar, acum sunt gras si incercanat. Revolta e la fel.

M-am bucurat de fotografiile pe care le-am facut. M-am bucurat de strada pe care mi-am amintit ca am vomitat sau scarile pe care am adormit. M-am bucurat de cafeaua de pe o terasa plina cu flori. M-am bucurat. Si tot imi repetam „old school, old school”.

Ideea?!? Ca sunt super bogat. In amintiri.

1

8

6-1

Lasă un răspuns

