Bella ciao

Am stat…28 de ani… si ti-am privit zambetul…

Zambetul care si-a batut joc de viata mea. Ca sunt slab…neputincios…sa trec…peste toate.

Si am asteptat…de la fiecare om…sa primesc lucrul pe care trebuia sa il simt din partea ta…caldura…Si ma port la fel, rece. Ca nu mi-ai dat…caldura parinteasca. Si urasca…tot ce e normal. Si sufar…ca nu e normal. Oh, bella ciao.

Sti care este ironia? Ca sunt mai puternic decat tine. Ca m-am abtinut. Ca am calculat. Ca sunt lucid. Ca nu m-am amagit. Ca am asteptat. Sa treaca. Cancerul. Tau. Al tau. Si nu trece…pentru ca vreau…normal…sa treaca, viata, pe langa mine…normal…

Oh,bella ciao…

Lasă un răspuns

