despre dragoste #2

Ieri am descoperit o scrisoare de dragoste primita acum ( ?!? ) vreo 10 ani. Si m-am emotionat. Eu! Eu care mi-am dedicat ani de zile experientei…si nu e dragoste mai mare decat sa fi altruist. Ca tu esti un cancer! Atat. Un cancer cu ideile tale, cu sentimentele tale mohorate, cu idealismul tau, cu tot rahatul care il spui de fiecare data. Si nu e fericire mai mare decat sa da-i motiv unui om sa fie liber,  sa aleaga altceva…altceva, ce poate il face fericit. Poate.

The KKK took my baby (inimioara de plastelina ) away!

Lasă un răspuns

