De ce urasc Craciunul #3

Am impresia ca pentru un  Craciun linistit, or alta sarbatoarea care are legatura cu relatile interumane, familie, bunatate or something, multi dintre noi ar trebui sa isi faca cate-o lobotomie. Una scurta. Asa, multi dintre noi, inclusiv eu, am fi mai fericiti & linistiti, sau cel putin am schita mult mai bine aceste stari.

Sunt mai linistit? Sunt mai intelept fata de ieri? Reusesc sa imi reprim furia & frustrarea? Sa vedem.

Sarbatori linistite si odihna placuta! Avem atata treaba in 2014!!! Cheers!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Lasă un răspuns

