re: Poate…

M-am intalnit cu Farca Senior. A trecut peste o operatie pe inima. Se plimba. Linistit. Incet. L-am salutat. A zambit.
Poate ca si EL ar fi reusit. Daca avea atitudine. Daca si-ar fi lasat slabiciunile la o parte. Daca ar fi uitat de toate frustrarile din adolescenta. Daca ar fi inteles ca si simpla prezenta,a lui,ar fi avut importanta. Poate.
Da!!! Imi aduc aminte de pusca cu ventuza. Imi aduc de plimbarile cu roaba. De scaunelul pentru copii care era atasat pe bara de la bicicleta. De dalta cu care scria in marmura. De nisipul din ochi. De cazatura in nas. „dar butoanele alea galbene pentru ce sunt?”. De ceaiul negru. De sucul pepsi. Poate….
Tocmai de asta zic…ar fi bine sa imi rezolv problemele si poate nu ar mai ramane doar „nimic”. Poate.

Lasă un răspuns

