Rabat natural

Inca nu mi-am revenit. Asta dupa ce mi-am citit „cuvintele” de la 16-18 ani pe cand trebuia sa inchid soba pentru a nu avea costuri prea mari la EOn ( chiar daca ma cacam pe mine de frig & frica). Inca nu mi-am revenit si am impresia ca totul sta prins ca intr-o plasa de paianjen. Am impresia ca exista o repetitie de care nu mai scap…niciodata. Toate cele scrise au ramas, cicatrici ale adolescentei, tatuate si far de a putea cumva sa le sterg. Imi este frica. De mine si de nimic.

Ma urmareste ca o lepra, ciuda, scarba, frica de neputinta, faptul ca altii fac iar eu ma invart intr-un carusel al frustrarii. Drept e ca arat de fiecare data ceea ce arata un cal pur-sange, ca pot si vreau, ca in ADN-ul meu exista bun simt si idei de mai bine. Dar, precum reclama de la ciocolata Rom, acel zvac de a finaliza, exista intr-o doza atat de mica incat, coplesit de ceea ce am trait, ma multumesc cu acel putin. Fac comparatia cu o matematica simpla, ca si cum viata mea, rabat natural, s-a terminat de mult iar eu, ceea ce sunt…exist doar din ceea ce am fost. Atat!

Lasă un răspuns

