2012

Pe scurt. Anul asta . 45000 de km in Romania. Sell-out in valoare cc. 6.800.000 RON dintre care doar 40000 la recuperatori. :). 12 prezentari, 1 congres, 7 traininguri.Praga cu tot cu hotii din mall.7.800 lei platiti doar ca si chirie. Nu mai numar pachetele de tigari, lucru cu care nu ma mandresc deloc.Altfel,nici un exces.Mi-am cumparat televizor.I-am bagat in pizda mamii lor pe cativa,nu multi,dar sunt mandru pentru asta.Am cantat la concertul celor de la Die Toten Hosen.Am incercat din rasputeri sa fac curat in agenda telefonica. Obiectiv pentru 2013 este sa sterg multe contacte. Am facut vreo 100 de abdomene dupa care am uitat.I like Beraria Ursus Janis Cluj Napoca, restaurantul Transilvania Aiud,hotel Cubix Brasov,restaurantul Ceasu Rau Brasov si Md Donalds-ul pentru rapiditatea cu care primesc de mancare,ciocolata Milka si cafeaua Doncafe.Imi este drag de Razvan aka Bibi si alti cativa puradei. S.a.m.d.

Altfel… o sa ne cacam pe noi de frica in 2013.Pac pac!

Lasă un răspuns

