Consum deci exist

Eu am impresia ca oamenii pe cat inainteaza in varsta se tampesc.Si nu ma refer la varste gen 60/70 de ani cand probabil omul in varsta se reintoarce la tabieturile copilarie.Nu,eu ma refer la oamenii de 30 de ani care deodata,toti,au impresia ca se pricep la toate.Nimeni nu mai zice „nu stiu”,toti isi dau cu parerea,toti si-au regasit identitatea si nu lasa nimica de la ei,probabil din cauza confortului care si-l impun neaparat.

Ei,povesteam despre dermatita atopica cu un viitor tatica,care intamplarea face sa fie si un bun prieten de-al meu.Asta,viitorul tata,imi povestea despre consumul neintemeiat de anumite produse cand habar nu avea ce inseamna/cu ce se mananca dermatita atopica la un copil de 2 luni. Acum,eu sincer la oamenii de genu` nu le doresc raul dar tare imi este frica ca in momentul cand copilului o sa-i apara pe tot corpul bubite si o sa se scarpine non stop,parintii,tineri dealtfel si care ar trebui sa fie deschisi la informatii,o sa stinga niste carbuni ca vezi doamne a fost deocheat,copilul,nu ca ei ar avea o problema cu capu`.

Consuma responsabil si dupa nevoie.Ai nevoie de 50 mp patrati,nu de 150.Te simti responsabil pentru viitorul copilului tau? Dar nu esti in stare sa ai de grija de un caine!Nu-l mai fa.Copilul din ziua de astazi nu mai creste ca acum 30 de ani cu paine cu margarina si cu ceai.Povestim despre consum?!?Nu iti cumpara autovehicul,calatoreste ca si pana acum cu trenul sau cu stopu`.Ai nevoie de prajitor de paine pe cand tu manci doar o data pe an paine prajita?Nu-ti mai achizitiona acel aparat.Te doare maseaua?Cumparati un analgezic. Si…nu-i mai cumpara absorbante lu` nevastata,ca oricum si bunica folosea vata si uite,are 80 de ani si n-are nici un stres. 🙂

1 thought on “Consum deci exist”

Lasă un răspuns

