I bleed

Uneori am impresia ca prea exagerati.Si ramaneti cu prea putine fire de par incat Aminexil-ul Pro sa isi mai faca treaba. De prea dese ori strig la un zid iar singura satisfactie e ca acele cucuie ,rasplata loviturilor repetate de perete,trec suficient de repede.Number 66.Fuck OFF!

Ca si rezumat,am fost la Miercurea Ciuc,asta nu inainte de a petrece doua zile prin Brasov.Miercurea Ciuc si Odorheiu Secuiesc.Ighen?!? De data aceasta nu am dat de prea multe ori din maini pentru a ma face inteles.Am salutat la intrare cu un puternic Buna Ziua pentru a nu fi inteles gresit in privinta originile pe care le am.Futu-i dumnecatu`masii de treaba (asta daca cumva va era dor de o injuratura ardeleneasca).

La radio am inteles ca vine primavara iar termometrul imi spune ca afara sunt 4 grade,cu plus.Nu pot decat sa ma bucur de toate acestea.

Etc…

 

 

 

Lasă un răspuns

