Old room…nostalgia

Mi-am adus de vechea mea camera din copilarie.Pfff…si cate amintiri.Practic in acea camera m-am nascut,am crescut si am fost evacuat.
Si ce frumos era.Ca ma gandeam…aveam si atunci „probleme”,si continui sa le spun probleme pentru ca unele dintre ele erau pentru prima oara in viata mea iar pentru asta gaseam cu greutate rezolvare.Au fost si lucruri frumoase,poate prea putine,dar de care imi aduc aminte cu drag.Au fost si lucruri urate,cu duiumul,dar si de acestea imi aduc aminte cu drag.
Imi aduc aminte ca aveam un dud in curte dupa trunchiul caruia mi-am facut un ascunzis al meu.Si nu aveam fete pe strada,nici baieti,si imi inchipuiam diverse jocuri.Si cand trecea masina armatei o salutam respectuos.Iar de multe ori ascultam vorbele batranilor din pura curiozitate.
Si imi aduc aminte ca am mers la scoala.Si scoala era atat de aproape de casa incat la iesirea de la ore conduceam colegii la casele lor apoi ma intorceam si eu acasa.Tot atunci mi-am facut primi prieteni,apoi cel mai bun prieten cu care am fumat prima tigare,cu care am urcat pe stanci pana-n varf de cetate.
Apoi m-am indragostit pentru prima oara.Si m-am imbat prima oara si nu stiam ce e cu mine,mintea imi era clara dar nu puteam sa imi controlez miscarile.Si apoi punk,si punk-rock,si alti prieteni,si gasca,si chefurile,si drumetii,si tigarea facuta posta,si Alfa,Timisoara,festivalul Underground,Sighisoara,CWYS.hehe!
Mama a plecat.Amandoua tantile au murit.Laura a plecat.Am plecat si eu…dar m-am reintors tot acolo,in old room…nostalgia.
Acolo am scris prima fila,prima poezie,prima scrisoare.Acolo am scrijelit pe perete,revoltat,ca sistemul nu functioneaza.”ca ce pacat,mai are rost,gandim si ne prefacem ca traim,iar intr-o zi ne revenim si spunem ca murim”.Acolo imi imaginam cum ar fi sa nu exist.Acolo am sperat.Acolo m-am bucurat.
Si aveam un televizor care functiona doar cand dorea el.Si ascultam muzica pe casete,apoi pe cidi.Si imi era frig.Si 31 era o zi aiurea.Si 25.Si 5.Dar era frumos.
Ca anii au trecut.Ca parca au trecut prea repede.Ca parca tot ce am invatat nu mi-a fost de folos.Ca am iertat prea usor.Si au trecut.Anii.
Cand am plecat mesajul a ramas.”traiasca revolutia”





1 thought on “Old room…nostalgia”

Lasă un răspuns

