My own enemy

Nu stiu daca in ultima vreme ati facut vreun lucru bun,oricat de mic.Nu stiu daca ati ajutat pe cineva chiar daca ajutorul vostru nu a fost atat de mare incat sa il scoateti din groapa de rahat in totalitate.Nu stiu daca v-ati gandit mai mult la cel de langa voi si nici nu vreau sa ma gandesc daca sfaturile voastre au fost de ajutor unei persoane.

Eu am incercat si in multe cazuri nu am reusit sa fac ceea ce mi-am propus.Ca m-am trezit indispus,ca mi-a fost mult mai usor sa condamn decat sa inteleg,ca pana la urma oricine poate sa injure,ca e mai usor sa stai deoparte si sa nu faci nimic cand altii se lupta cu morile de vant.

Oricum,sentimentul pe care il ai dupa ce ai ajutat pe cineva,fie om sau caine,e unul foarte greu de analizat.Unu pentru ca iti dai seama ca puteai mai mult dar nu ai vrut si doi ca nu ai facut nimic pana atunci,nici macar pentru tine iar „linistea” este foarte greu de dobandit.

Inca odata,fara de a sublinia prea des acest lucru,e foarte trist ca nu putem sa fim mai umani,mai aproape,mai uniti,mai cu sentimentul asta de X-mass tot anul.

Eu imi propun ca in 2012 sa comunic mai bine,poate asa gasesc mai usor calea de liniste,modul prin care sa ajut mai mult orice ar fi el,om,caine,viu sa fie.

Etc…

1 gând despre „My own enemy”

  1. puteam sa fac o fapta buna sa te sun de ziua ta, da am fost bolnav. am zacut la pat. da puteai sa ma suni si tu la fel de usor.
    :))
    ia puxa

Lasă un răspuns

