23 XII 2011

In 23 am fost la puscarie si nu pentru a experimenta ceva anume.Am fost pentru ca mi-am dorit sa fiu langa un prieten cu care soarta a fost putin mai dura.

Nu incerc cumva sa il scot cu camasa curata si nici nu incerc sa ii gasesc scuze pentru ce a facut in trecut.Au fost actiunile lui si pentru asta a platit.Deja.Si inca mai plateste.

Nici nu vreau sa aduc aminte de faptul ca a fost singurul care a picat de prost vs ceilalti care ar fi trebuit sa aiba acelasi verdict din partea justitie.Inca odata s-a observat cu ochiul liber ca oamenii saraci intra la puscarie iar cei care au o situatie materiala buna,sustinuti din diverse parti,stau linisitit acasa,isi continua viata facand in continuare diverse s.a.m.d

E trist din orice punct de vedere ce gasesti acolo.Imi este foarte greu sa descriu sentimentul pe care l-am avut pentru ca odata ce intri acolo sentimentele le poti lasa la usa penitenciarului pentru a nu avea probleme psihice mai tarziu.Trist.

Stay strong!

Lasă un răspuns

