Gillette

Recunoscuti cu faptul ca isi canibalizeaza proprile produse cei de la Gillette intind coarda,lucru care nici o alta companie nu o promoveaza atat de intens .Si o arata pe fata,pana la consumatorul final.

Mai pe scurt „Ba,avem o lama de barbierit care ti-am tot vandut-o dar defapt nu e buna de nimic.Ia uite ce am descoperit pentru tine!!! „. Si evident ca produsul cel noi e  mai scump.

Sau „Avem si spuma de barbierit da  gelul de barbierit,tot al nostru, e  mai bun!!!”.Aici incearca sa aduca si o mica educatie consumatorului.

Ideea interesanta este ca nu incearca sa dea in concurenta,ca nici nu au unde.Pe o parte fair-play,pe de alta parte nesimtiti pentru ca nu dau nici o sansa competitorilor pe piata de aparate de barbierit. 🙂

La revedere Viking,Bic,Astor etc.

ps: Din pacate s-au vandut celor de la Procter and Gamble.Zic asta pentru ca dupa opinia mea cu putin efort puteau sa isi pastreze autonomia iar rezultatele erau aceleasi.

 

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s