La multi ani Romania!

La multi ani Romania…tara lui Tepes Voda si al lui Cozma (al de isi arata marea dragoste la teve).Tara mea,aia din care nu am vrut sa plec si evident al oamenilor care nu ma lasa sa respir.Tara ta,asta imbacsita fara trotuare,cu caini vagabonzi si Beamveuri seria …?!? (mama dracului,ca sunt atatea incat nu imi pun mintea sa le tin minte).Plaiurile lui Goga,Octavian Goga si Brancusi,Becali si Ion,harnicul flacau al lui Rebreanu,frustrat si insetat de avere,Marius care incearca sa schimbe mentalitatea oamenilor vizavi de motociclisti.Tara lu` tata lucru care l-a bagat in pamant,al colegei din clasa a 5,somera si mama a 3 copii.Taramul idealistilor care la un moment dat si-au pierdut scopul pentru a mai lupta.Tara revolutiei,`89 si ceva,a lu` Ilici Ilici uber alles,a lui Liviu,mandru de al sau fiu.

La multi ani Romania!Noi vrem pamant!!!!

ps: mi-am pierdut si ultimul prieten.

Lasă un răspuns

